SEO-Teksten
Worden gevonden én gelezen
SEO-teksten zijn er om gevonden te worden. Maar daar blijft het niet bij. Google wil namelijk ook dat de bezoeker de tekst daadwerkelijk leest. Leest de bezoeker de tekst niet of amper, dan zal hij ook minder goed scoren in Google. Ik schrijf teksten in de toon die past bij je bedrijf of merk, gericht op de bezoeker én optimaliseer ze voor Google. Het ene hoeft niet ten koste te gaan van het ander.
Mijn SEO-teksten zijn altijd
In de juiste stijl geschreven
De stijl die past bij jouw bedrijf of merk
De juiste tone of voice die de kernwaarden van jouw bedrijf of merk weerspiegelen. Een voorbeeld: “U zult significante, procentuele stijgingen zien in uw maandelijkse verkopen” en “Jouw sales zullen de lucht in schieten als de vlieger van vierjarige Freek met windkracht 7” zeggen allebei hetzelfde, maar vanuit een hele andere tone of voice.
Gericht op de doelgroep
Met het doel die doelgroep te bewegen
En dat bewegen van die doelgroep kan op verschillende manieren gebeuren. Bewegen richting een contactmoment, richting een aankoop, of emotioneel bewegen, met bijvoorbeeld een sympathiek merkverhaal.
Geoptimaliseerd voor Google
Op basis van aangeleverde zoekwoorden
Dat optimaliseren doe ik door middel van een handige tool, waardoor ik met een paar kleine aanpassingen – zonder de toon, leesbaarheid of de ziel van de tekst te veranderen – de tekst optimaliseer op basis van de juiste zoekwoorden of zoekwoordcombinaties.
Compleet aangeleverd
Met de juiste meta-data
Ik lever SEO-teksten altijd aan inclusief de benodigde (en ook geoptimaliseerde) meta-data. Denk hierbij aan de paginatitel, de pagina-omschrijving, de koppen, subkoppen en eventueel ook de meta-beschrijvingen van afbeeldingen.
Blije voorgangers
Met sterke SEO-teksten