Blogs en content strategie
Klanten binden
Binnen een goede contentstrategie kunnen goede blogs niet ontbreken. Goede blogs verbeteren jouw vindbaarheid in Google, ze geven jouw bedrijf letterlijk een stem (tone of voice) en ze binden (potentiële) klanten aan je bedrijf. Ik schrijf rake blogs voor je en denk mee over een strategie om die blogs de wereld in te krijgen.
BLOGS VAN JOUWTEKSTMAN
GESCHREVEN IN DE TONE OF VOICE VAN JOUW BEDRIJF OF MERK
Scoren op vindbaarheid
Op basis van zoekwoorden geoptimaliseerd
Bijvoorbeeld als je beter gevonden wil worden op ‘stofzuiger kopen’ kan een blog ‘vijf tips waar je op moet letten bij het kopen van een stofzuiger’ daar bij helpen.
Geven je merk of bedrijf een stem
Een stem die bij je bedrijf past
Met de manier waarop ik jouw blogs schrijf – met een gezonde dosis humor bijvoorbeeld – geef ik jouw bedrijf of merk een stem.
Binden (potentiële) klanten aan je bedrijf
Je kunt jezelf wegzetten als expert door het schrijven van blogs
Bijvoorbeeld door in jouw blogs tips te geven over de beste merken stofzuigers en waar je het verschil aan kunt merken. De klanten die dat lezen zullen je als expert gaan zien.
Blogs nodig?
Benieuwd wat ik voor je kan doen?
KLANTEN DIE JE VOOR GINGEN
Klanten met écht goede blogs