Blogs en content strategie

Klanten binden

Binnen een goede contentstrategie kunnen goede blogs niet ontbreken. Goede blogs verbeteren jouw vindbaarheid in Google, ze geven jouw bedrijf letterlijk een stem (tone of voice) en ze binden (potentiële) klanten aan je bedrijf. Ik schrijf rake blogs voor je en denk mee over een strategie om die blogs de wereld in te krijgen.

BLOGS VAN JOUWTEKSTMAN

GESCHREVEN IN DE TONE OF VOICE VAN JOUW BEDRIJF OF MERK

Scoren op vindbaarheid

Op basis van zoekwoorden geoptimaliseerd

Bijvoorbeeld als je beter gevonden wil worden op ‘stofzuiger kopen’ kan een blog ‘vijf tips waar je op moet letten bij het kopen van een stofzuiger’ daar bij helpen.

Geven je merk of bedrijf een stem

Een stem die bij je bedrijf past

Met de manier waarop ik jouw blogs schrijf – met een gezonde dosis humor bijvoorbeeld – geef ik jouw bedrijf of merk een stem.

Binden (potentiële) klanten aan je bedrijf

Je kunt jezelf wegzetten als expert door het schrijven van blogs

Bijvoorbeeld door in jouw blogs tips te geven over de beste merken stofzuigers en waar je het verschil aan kunt merken. De klanten die dat lezen zullen je als expert gaan zien.

Blogs nodig?

Benieuwd wat ik voor je kan doen?

KLANTEN DIE JE VOOR GINGEN

Klanten met écht goede blogs

Jan Jennissen, Head of Buying and Category Management Jumper de diersuper

“De eerste output van Joep was meteen raak!”

Jumper de diersuper

referenties

“Jumper de diersuper was op zoek naar een tekstschrijver. Voor enkele nieuwe websites moesten snel behoorlijk wat teksten worden herschreven. Belangrijk daarin was dat de teksten een eigen herkenbare sound zouden krijgen. Na wat belletjes kwamen we terecht bij Joep van JouwTekstman. Na zich te hebben ingelezen in onze branche kwamen Joep snel met de eerste output. Deze was meteen raak! De verdere teksten rolden als vanzelfsprekend snel en accuraat bij ons binnen. Wij zijn blij met de snelheid en het goede resultaat!”

Robbert Leenaarts, oprichter Backpackblog.nl

“Artikelen die Joep schrijft hebben een eigen ziel.”

Backpackblog.nl

referenties

“Als ik een verhaal lees, wil ik er onderdeel van zijn. En ik wil niet het zoveelste saaie artikel vol met keywords lezen, maar iets wat boeit. Noem het een artikel met een eigen ziel. Dit zijn juist dingen waar Joep waar voor zorgt. De manier van schrijven, vaak met allerlei details, is erg pakkend en zorgt ervoor dat lezen nooit saai wordt.”

Juul Smit, Coördinator Online Magazine Bol.com

“Hij kan zich goed inleven in de doelgroep en schrijft to-the-point.”

Bol.com

referenties

“Joep schrijft op een heel actieve, leuke en inspirerende manier. Onderwerpen waar normaal ‘niet zoveel mee te beleven valt’, worden levendig omschreven door Joep. Hij kan zich goed inleven in de doelgroep en schrijft to-the-point. Ook is hij flexibel en snel in zijn communicatie. Fijn om mee te werken!”

Sophie Letschert, marketeer Whello.nl

“Joep had meteen de juiste tone of voice te pakken voor onze doelgroep.”

Whello

referenties

“Joep van JouwTekstman heeft voor ons een aantal e-commerce marketing blogs geschreven. Hij had aan weinig woorden genoeg en had direct de juiste tone of voice te pakken voor onze doelgroep. Hij heeft goede teksten opgeleverd waarin zijn enthousiasme en humor goed naar voren komt. Daarnaast wist hij de onderwerpen van onze blogs goed en duidelijk uiteen te zetten. Zeker een aanrader!”