Website teksten

Bewegen bezoekers

Dat bewegen kan in de richting van een aankoop of contactmoment, maar het kan ook zijn dat een tekst een bezoeker bewogen achterlaat, als hij het verhaal over het bedrijf of merk leest. Wat voor tekst je ook nodig hebt, ik zorg ervoor dat het de bezoeker van je website beweegt.

SOORTEN WEBSITETEKSTEN

Van A tot Websitetekst

Alles in de juiste stijl, gericht op je doelgroep

Of het nu een sfeervolle tekst is over de visie en kernwaarden van je bedrijf, een over-ons-pagina waarop het team op een sympathieke manier wordt voorgesteld of een landingspagina die ervoor moet zorgen dat de bezoekers bij je solliciteren. Welke teksten je ook nodig hebt voor je website, ik schrijf ze in toon die past bij jouw bedrijf en gericht op het bewegen van je doelgroep.

UX Copywriting

Optimale microteksten voor een optimale gebruikservaring

Wist je dat de aanpassing van een button-tekst een bedrijf ooit $300 miljoen meer omzet opleverde? Het woordje ‘Register’ veranderde in ‘Continue’. Nou ga ik je niet beloven dat ik je omzet ga verhogen met honderden miljoenen, maar het geeft wel aan dat optimale microteksten erg belangrijk zijn. Ik deed een cursus UX Copywriting van The Competence Factory om me hier verder in te verdiepen, om jouw bedrijf er nog beter bij te kunnen helpen.

Categorieteksten

Zijn vindbaar en informerend

Categorieteksten kunnen bij uitstek gebruikt worden in de SEO-optimalisatie van een website. Het probleem daarvan is dat de teksten hierdoor vaak niet meer gericht geschreven worden voor de bezoeker. Zonde. Ik schrijf categorieteksten die in eerste instantie een ziel hebben én die goed zijn voor de vindbaarheid van je website. Google waardeert het nou eenmaal als de bezoeker de tekst ook fijn vindt.

Productteksten

Verkopen producten

Producttektsten vertellen het verhaal van een product in de stijl van het bedrijf dat het product aanbiedt. Het is een delicate communicatie van de juiste sfeer in combinatie met accurate productinformatie die een bezoeker ervan moet overtuigen om het product aan zijn winkelmandje toe te voegen.

Tevreden klanten

Hebben nu websiteteksten die bezoekers bewegen.

Nienke Appels – Brand Strategist A.I. voor Cargo Logistics B.V.

“Door Joeps teksten is het nu snel duidelijk wat ons uniek maakt.”

Cargo Logistics B.V.

referenties

“De tekst op onze website was saai, verouderd en bestond te veel uit logistiek jargon. Ons doel was duidelijk, maar hoe we dit nou konden verwoorden wisten we niet goed. Vandaar dat wij Joep hebben ingeschakeld. Na een prettig telefoongesprek kwam Joep terug met goede, duidelijke teksten die veel beter bij onze organisatie passen. Het is nu snel duidelijk voor onze klanten wat wij nou precies doen, en wat ons als bedrijf uniek maakt.”

Steffi de Haan, eigenaresse Merklab

“Hij werkt snel, nauwkeurig en denkt mee.”

Merklab

referenties

“Joep van JouwTekstman is erg fijn om mee samen te werken. Dit komt onder andere door zijn positieve kijk en aanstekelijke enthousiasme. O, en hij schrijft goede teksten natuurlijk! Ik heb Joep gevraagd de website teksten te schrijven voor een van mijn klanten. Hij had hierbij aan een woord genoeg. Hij werkt snel, nauwkeurig en denkt mee. Met Merklab maken wij de belofte om Van Opmerkelijke Meerwaarde te zijn voor onze klanten en in dit geval was Joep dat voor ons.”

Jan Jennissen, Head of Buying and Category Management Jumper de diersuper

“De eerste output van Joep was meteen raak!”

Jumper de diersuper

referenties

“Jumper de diersuper was op zoek naar een tekstschrijver. Voor enkele nieuwe websites moesten snel behoorlijk wat teksten worden herschreven. Belangrijk daarin was dat de teksten een eigen herkenbare sound zouden krijgen. Na wat belletjes kwamen we terecht bij Joep van JouwTekstman. Na zich te hebben ingelezen in onze branche kwamen Joep snel met de eerste output. Deze was meteen raak! De verdere teksten rolden als vanzelfsprekend snel en accuraat bij ons binnen. Wij zijn blij met de snelheid en het goede resultaat!”

Ranga Ahmad, eigenaresse Oiyá Woonaccessoires

“Joep heeft het voor elkaar gekregen om precies te verwoorden hoe ik het wilde.”

Oiyá Woonaccessoires

referenties

“Via internet bij Joep uitgekomen. Ik heb eerst zijn eigen blogs en verhalen gelezen, en vond zijn schrijfstijl erg verfrissend, makkelijk leesbaar en een tikkeltje humoristisch. Precies wat ik ook wilde voor mijn eigen webwinkel in woonaccessoires. Hoewel het concept dat ik heb zich niet direct leent voor een dergelijke schrijfstijl, heeft Joep het toch voor elkaar gekregen om precies te verwoorden wat ik wilde en hoe ik het wilde. Hier nam hij ook echt de tijd voor en vroeg meermaals feedback. Dik tevreden!”

Jules van der Werf – Managing Partner Bluefin

“We blijven graag gebruik maken van zijn diensten!”

Bluefin

referenties

“Joep snapt waar de mensen van Bluefin voor staan, misschien wel meer nog omdat het vrij dicht bij zijn natuurlijke schrijfstijl ligt. Teksten op onze site zijn herschreven en iedereen heeft nu een herkenbare profielschets. We blijven graag gebruik maken van zijn diensten!”

Klaar voor de ontmoeting?